HTML

EZ SZÜRET 2011 Opera

2011.11.03. 23:40 EZ Parkolók Kft.

Amikor meglovagolom a hullámokat...

 

Judit Lauter, 2011. november 3., 20:12

Úgy gondoltam, hogy megosztom Veletek a mai napom egy részének történetét.

Szabó (Jaglon) Jocó meghívott minket egy céges "Szeretet napra" egy parkolóházba az Operaház közelében, hogy öleljük meg az odaérkező embereket. Eleget tettem a kérésnek, mert kedvet éreztem hozzá. Két hűséges "Társam az ölelésben" csatlakozott hozzám: Diószegi Tamás és Ludescher Ottó.

Vidáman érkeztünk a parkolóházba, ami nem egy szokványos parkolóház volt. Fel volt díszítve:  plakátokon kiírásokkal buzdították az embereket arra, hogy ma különösen figyeljenek oda egymásra, hiszen a szeretet napja van. Mindenféle földi jóval kínálták a beérkező vendégeket; aki szeretett volna, kapott egy szív alakú lufit és óriási színes vattacukrot is lehetett kérni a bejáratnál.

Jocóék elmesélték, hogy a nap folyamán körbejárták a környező üzleteket, ahol megajándékozták az eladókat lufival, vattacukorral és egy mosollyal. Mondták, hogy mennyire elképedtek az emberek ettől a szokatlan gesztustól. Nekem nagyon tetszett, hogy ilyen módon (is) ismerkedtek.

Röviddel a megérkezésünk után egy nagy meglepetésben volt részünk. Jocó megajándékozott bennünket, akik éppen ott voltunk egy tárlatvezetéssel az Operaházban. Nagyon régen készültem megnézni újra az épületet belülről, de mindig valamiért halogattam. Most meg egyszerűen az ölembe pottyant a lehetőség. Gyönyörű az épület kívül-belül. A mobilommal készítettem néhány fotót. Szokás szerint nem túl élesek a képek, de legalább megörökítettem a mai délutánt. Óriási élmény volt számomra. Azért nem történhet meg velem minden nap, hogy az épület erkélyéről fotózhatom az Andrássy utat.

Mint ahogyan az együttlét is, a beszélgetés néhány emberrel. Mert igaz, hogy nem voltak tömegek, de akikkel találkoztunk, azoknak örömet okoztunk.

A magam részéről egészen biztosan szívesebben mennék parkolni egy ilyen helyre, ahol ismernek és nagyon kedvesek, szolgálatkészek velem.

A parkolóházban még egy érdekes biciklit is kipróbáltunk, egy olyat, ami nem lánccal működik. Jól gurult. :-)

Vidám voltam egész délután és energikus (pedig hajnali fél 1 óta fent vagyok).

 

Hazafelé az úton még egy csudaszép élményem volt.:-)

Egy 9 év körüli szép arcú, tiszta tekintetű fiúcska a nagymamájával utazott. Már nem látszott olyan kisfiúnak, mégis fogta a nagymamája kezét. Meghitten beszélgettek, érezhetően mély szeretet van közöttük. Úgy éreztem, hogy szeretném neki adni a szív alakú lufimat. Egy darabig hezitáltam, mert az jutott eszembe, hogy egy ilyen nagy fiú már biztos nem örülne neki. Nem tartottam a visszautasítástól, így megszólítottam.

Megkérdeztem tőle, hogy elfogadná-e a lufit tőlem. Csillogó szemekkel igent mondott (azért láttam, hogy előtte nézegette). Annyira tudott örülni annak a kis ajándéknak, hogy meghatódtam tőle. Öröm volt nézni, ahogy egyik kezével a nagymamája kezét fogta, másikban az újonnan szerzett kincset. Ez a kisfiú boldog volt. Mint ahogyan én is.

Távozóban még annyit mondtam neki, hogy maradjon mindig ilyen.

Azért is írtam le ezt a kis történetet, mert engem nagyon megerősített abban, hogy ha a szívem hangját követem, akkor a Jelenben maradva meg tudom lovagolni a hullámokat és ez örömöt, bőséget és harmóniát hoz.

Csak annyit tettem, hogy megmozdultam és a saját örömömre elmentem az emberek közé. Kis lépést tettem, amit a Létezés bőségesen meghálált nekem.

Emelkedett és energikus tudtam maradni. Persze, ismerem ezt az érzést korábbról. De jó volt érezni, hogy jó irányba tartok.

 

Itt is köszönöm Neked Jocó és köszönöm Srácok, hogy velem vagytok! :-)

 

Hát azt hiszem nincs mit hozzáfűznöm a mai EZ SZÜRET 2011 állomásához csak talán

annyit, hogy bárkit SZERETETTEL várunk az  EZ Opera parkolóban, akkor is ha nincs épp

szüret vagy ha úgy akarjátok, ajándékozzátok meg magatokat egy élménnyel nálunk és

legyen minden nap egy SZERETET-ÜNNEP !

 

Mosolygós, szeretetteli napot kívánva mindenkinek

és a mielőbbi találkozásban reménykedve:

 

Jocó

Szabó József
 
Ügyfélkapcsolati Referens
Opera Parkolóház vezető

EZ Parkolók Kft.
1066 Bp., Zichy J. u. 9.
 
+36-20-911-80-22.
E-mail

WEB

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: motor autó parkolás kiadó park parkoló autómosó parking

A bejegyzés trackback címe:

https://ezpark.blog.hu/api/trackback/id/tr33351855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása